Forum www.apbezpieczenstwo.fora.pl Strona Główna www.apbezpieczenstwo.fora.pl
Ped. Edu. dla Bez.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wymiana elektronicznych legitymacji studenckich

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.apbezpieczenstwo.fora.pl Strona Główna -> Sprawy organizacyjne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek64




Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:43, 18 Paź 2010    Temat postu: Wymiana elektronicznych legitymacji studenckich

Orientuje się ktoś może gdzie na tym usosie jest ten wniosek o wymianę elektronicznej legitymacji studenckiej??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karo!ina:)




Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stąd:D

PostWysłany: Pon 19:16, 18 Paź 2010    Temat postu:

i ja sie podpinam pod tą prośbe bo ja albo nie widze gdzie to jest albo tego nie ma

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jankesss007
Administrator



Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:13, 18 Paź 2010    Temat postu:

a ja wiem ;p
to pojawi sie na usos w ciagu kilku dni trzeba czekac i szybko wypelniac ten wniosek na stronie drukowac go i do dziekanatu zaniesc to moze przed 1 listopada zdarzymy wymienic a jak nie to trzeba zajsc po pieczatke do dziekanatu zeby nie pozostac bez waznej ligitki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karo!ina:)




Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stąd:D

PostWysłany: Śro 11:40, 20 Paź 2010    Temat postu:

W przypadku studentów posiadających elektroniczne legitymacje studenckie wymiana będzie się odbywała zgodnie z procedurą ustaloną przez Ośrodek Zarządzania Siecią Komputerową według następującego schematu:

1.Student loguje się na swoje konto w systemie USOSweb, student zgłasza wniosek o wydanie nowej legitymacji przez wybór odpowiedniej opcji,
2.Student zaznacza również, czy wykorzystuje legitymację jako nośnik karty miejskiej,
3.po złożeniu wniosku, w systemie USOS sprawdzany jest status studenta, po czym następuje automatyczne wygenerowanie zlecenia wydruku legitymacji. W przypadku gdy status studenta nie jest uregulowany wniosek jest anulowany,
4.na konto e-mail studenta wysyłana jest wiadomość o przewidywanym czasie oczekiwania na wydrukowanie nowej legitymacji lub informacja o brakach i konieczności ich uzupełnienia,
5.po uzupełnieniu braków student ponownie składa wniosek o wydanie legitymacji,
6.w przypadku legitymacji wykorzystywanych jako nośnik dla karty miejskiej na konto e-mail zostanie wysłana instrukcja postępowania, ustalona z MPK, w celu przeniesienia środków zgromadzonych na karcie,
7.po wydruku legitymacji system wysyła na adres e-mail studenta informację o możliwości odbioru nowej karty w dziekanacie,
8.student zgłasza się do dziekanatu, zwraca starą kartę i pobiera nową. Obsługa dziekanatu unieważnia zwróconą kartę w systemie USOS,
W obecnej chwili, w związku z przedłużającą się procedurą wymiany elektronicznych legitymacji studenckich, możliwe jest przedłużanie ważności legitymacji z nazwą Akademia Podlaska.




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karolina




Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:51, 22 Paź 2010    Temat postu:

na USOSie są już podania o wymianę legitymacji:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.apbezpieczenstwo.fora.pl Strona Główna -> Sprawy organizacyjne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin